Cumpar Vand Ceasuri Rolex

banner-achizitie-ceasuri-de-lux

“Dacă există o marcă de ceasuri capabilă de a simboliza luxul și orologeria de înaltă calitate, aceea e Rolex.

Originea numelui marcii Rolex

La baza originii numelui Rolex ar sta abrevierea de la « horlogerie exquise » (sau de la « horlogerie extrême » sau chiar d’« horlogerie d’excellence », conform anumitor surse, însă această teorie nu a fost niciodată confirmată oficial. Potrivit oficialilor contemporani ai mărcii, numele de Rolex ar fi fost ales datorită ușurinței cu care este pronunțat în toate limbile continentului european și facilității de a fi inscripționat în întregime pe cadranul unui ceas.

Hans Wilsdorf, fondatorul mărcii, decide să-și părăsească orașul natal pentru a se stabili în la Chaux-de-Fonds unde lucrează pentru un exportator de ceasuri. După trei ani, în 1903, pleacă la Londra unde prestează servicii pentru un alt importator de renume. Mai târziu, împreună cu un asociat, Hans Wilsdorf creează WILSDORF & DAVIS, o afacere de comerț cu ceasuri en gros. În paralel, Wilsdord semnează un contract cu firma AEGLER, care îi asigură distribuția ceasurilor
omonime pe teritoriul Angliei.
În 1908, ia naștere marca de ceasuri Rolex. Doi ani mai târziu, în 1910, pentru a demonta mitul conform căruia ceasurile de mână nu erau considerate decât niște simple gadgeturi, modelele sunt supuse supune modelele unor teste oficiale.
În 1926, pentru a ameliora etanșeitatea ceasurilor, Wilsdorf depune un brevet o carcasă cu coroană înșurubată, urmând ca un an mai târziu să ia naștere modelul de referință Oyster. Modelul îmbunătățit cu rotor permanent va fi botezat, în 1936, Rolex Perpetual.

În 1945, ROLEX prezintă DATEJUST, primul ceas-cronometru etanș, în 1953 Submariner, primul ceas ce poate plonja până la 100 metri adâncime. Tot în 1953, membrii expediției lui Sir John Hunt plecați în misiunea de cucerire a Everestului sunt echipați cu modelul Oyester Perpetual.
Un an mai târziu este lansat un alt model care a scris istorie, GMT-MASTER, capabil să arate ora exactă de pe trei fusuri orare diferite. Modelul Day-Date, lansat în 1956, se înscrie în istorie ca primul ceas de mână cu cronometru ce indică ziua săptămânii inscripționată cu litere în 25 de limbi diferite.
În 1960, după moartea cratorului mărcii, este lansat modelul Rolex Oyster, prevăzut cu carcasă întărită. Urmează modelele Trieste și Sea-Duller 2000 și 4000, care doboară numeroase recorduri de scufundări.

Încă din 1959, Rolex sprijină diverse manifestări sportive, înscriindu-se în rândul primilor sponsori onorifici de acest gen și marcând o strategie de marketing deosebită. Pe lângă manifestările sportive, ROLEX sponsorizează de asemenea antreprenoriatul și vine în întâmpinarea artiștilor prin programe de mecenat.

Principalele modele Rolex

Principala familie a modelelor Rolex este constituită în jurul diverselor modele Oyster, împărțite în două mari colecții:
Oyster perpetual (versiunea originală), cu modelele Air-king, Perpetual, Date, cât și Rolex Datejust și Datejust Turn-o-Graph) și Day-Date. Unele modele sunt propuse și publicului feminin.
Realizate din cele mai frumoase materiale și asamblate cu o atenție scrupuloasă la detalii, ceasurile Oyster Perpetual se bucură de o tehnologie desăvârșită și de întreaga expertiză Rolex. Fiecare model este supus unor teste individuale riguroase. Materializarea somptuoasă a valorilor care au adus renumele mărcii în întreaga lume, ceasurile Oyster
Perpetual sunt înainte de toate un arhetip, simbolul unui mod de viață, un element de referință în termeni de eleganță.
Oyster professional (versiunea sport), cu modelel Explorer, Explorer II, GMT-Master II, Submariner, Sea-Dweller 4000, Yacht-Master, Yacht-Master II, Milgauss și Daytona.

Serial specială Oyster 31 mm propune diverse exemplare cu un diamtreu de 31 mm (modelele inițiale având 34 mm ), dedicate clientelei feminine. Printre familiile Rolex se mai numără Cellini (cea mai rafinată) cu modelele Prince, Cellinium, Quartz, Cellissima, Classic, Danaos, Cestello și Orchid.
Cellini – chintesența eleganței
În omagiu adus sculptorului Benvenuto Cellini, Rolex a creat o colecție de ceas omonimă. Rolex mai produce și vinde și modelele Tudor, care, datorită accesibilității, au dotat Marina Militară Franceză și altele din lume cu ceasuri de scufundări.
Dacă în trecut orologeria era rodul muncii unui singur artizan, Rolex se evidențiază în prezent ca rodul colaborării mai multor designeri și specialiști. Fiecare Rolex se bucură de întreaga expertiză tehnologică și de know-how în materie de creativitate și inovare a mărcii.“