Cumpar ceasuri Omega

omega

“Casa de ceasuri Omega se definește printr-un spirit pionier : cucerirea spațiului cu exemplarul Omega Speedmaster în 1969 (în acele vremuri Speedmaster, sau așa numitul „moonwatch”, a fost singurul ceas

purtat pe lună). Crearea primului ceas de scufundări în 1932 sau participarea activă la elaborarea Solar Impulse, aeronava special creată pentru a face ocolul Terrei doar cu energie solară.

Drumul poveștii Omega, de la micul butic elvețian, până la marca de lux care este astăzi este unul spectaculos, însă nelipsit de provocări. Inovații, momente de criză și mari provocări, culimnând cu marcarea transportării primului ceas pe lună, toate acestea fac din Longines o marcă încărcată de simboluri și povești felurite și dinamice.

Geneza unei mărci : de la Brandt la Omega În 1848, un mic ceasornicar pe nume Louis Brandt deschide un butic în Elveția unde comercializează ceasuri paronime. Însă abia în 1879, când, conjugată cu ambiția celor doi fii ai acestuia, Louis-Paul et César, afacerea de familie crește la un nivel industrial. Cei doi frați își instalează atelierul de producție la Bienne și în 1880 lansează primul prototip mecanic. Succesul nu întârzie să apară și astfel ia naștere marca de ceasuri a familiei Brandt. Până la sfârșitul deceniului, cei doi frați devin fericiții posesori ai celei mai mari ceasornicării din Elveția.

În 1894 afacerea de familie se reinventează sub numele de Omega, după calibrul liniei Omega 19, produse în același an, fiind și unul dintre cele mai mari succese ale brandului din toate timpurile.

După Primul Război Mondial, Omega nu este iertată de criză și resimte din plin efectele vânzărilor scăzute. După câțiva ani, decide să fuzioneze cu brandul Tissor, sub asocierea SSIH, apoi sub denumirea de Swatch group. În cadrul celui de-al Doilea Război Mondial, Omega devine principalul furnizor de ceasuri petru forțele aeriene.

Apogeul Omega este marcat în 1969, cînd astronautul american Buzz ldrin pășește pe lună purtând exemplarul Omega Speedmaster.